STRUKTURA E SHKOLLES

 

NUMRI I NXËNËSVE

Gjimnazi ynë karakterizohet nga një stil unik në pjesën e tij të jashtme, saqë nuk të jep përshtypjen e një shkolle, pasi nuk ka ngjashmëri me shkollat shtetërore që shohim vazhdimisht. Mjediset e shkollës janë në një godinë 3-katëshe me infrastrukturë shumë moderne duke siguruar kushte optimale për zhvillimin e gjithë procesit mësimor dhe edukativ. Në këto ambjente ndodhen 12 klasa; biblioteka e shkollës, kabineti i kimisë, biologjisë dhe TIK-ut; salla e madhe për aktivitete si dhe një sallë ngrënieje për nxënësit gjatë minutave të pushimit.

Siç u theksua më lart, shkolla filloi të funksiononte në vitin 2010 ku u regjistruan dy klasa të dhjeta me 56 nxënës. Sot kemi 12 klasa me 360 nxënës, rritje kjo që i ka kaluar parashikimet tona. Kjo statistikë progresive që pasqyron më së miri funksionimin, menaxhimin dhe vizionin e qartë të kësaj shkolle.

Stafi
“ Do ta kryej detyrimin tim me ndërgjegje dhe krenari. Nxënësit e mi nuk do të jenë vetëm nxënës, por edhe fëmijë dhe kurrë nuk do të harroj që për fatin e tyre edhe vetë mbaj një pjesë të përgjegjësisë. Do ta mbroj me të gjitha mjetet ekzistuese nderin e profesionit të arsimtarit. Kolegët e mi çdo herë do të jenë edhe miqt e mi. Në bashkëpunim me ta do të përpiqem që vazhdimisht ta përkryej veprimtarinë e shkollës në kuptimin efikas të njohjes së të gjitha të drejtave në edukimin dhe barazinë sociale në arsim. Këtë betim solemn e jap plotësisht në mënyrë të lirë dhe me nder.”

( teksti i betimit të mësuesit i përpiluar nga R. Dotters më 1966 për nevojat e UNESKO-s) Nuk mund të kuptohet dhe as të shkruhet i plotë historiku i shkollës pa misionarët e saj, mësuesit. Krahas kritereve profesionale e psikologjike të mirëpërcaktuara për mësuesit, specifike për shkollën tonë janë cilësitë si: pasioni, dashamirësia, shembulli personal etj. që formatojnë më së miri bashkësinë edukative. Procesi i edukimit shoqërohet me një angazhim të vazhdueshëm dhe pikë referimi ndaj të cilave nxënësit afrohen me një besim në një suazë të përbashkët.

Numri i mësuesve gjithnjë në rritje është shoqëruar me shkallën e lartë të kualifikimit, jo vetëm universitar por dhe pasuniversitar. Specifika e pedagogjisë së tyre (si dhe sekreti i një rezultati cilësor) është se aplikojnë “Pedagogjinë Rogacioniste”.
Këndvështrimi i kësaj pedagogjie është që: nxënësi nuk ka ardhur në këtë botë vetëm për të shtuar numrin e popullsisë, por ka ardhur si një qenie e papërsëritshme, si një projekt i ri, i cili do të gjejë identifikimin absolut dhe plotësimin ekzistencial.

– Rritja e stafit ndër vite

Në vitin e parë që kjo shkollë u hap stafi përbëhej nga 10 mësues, ndërsa sot në shkollën tonë është një staf me kohë të plotë 17 mësues ndërsa me kohë të pjesshmë 7 mësues, 1 psikolog, 1 punonjës social dhe staf mbështetës 6 persona.
Një vizion i tillë e veçon dhe e identifikon bashkësinë edukative të kësaj shkolle.

VITI SHKOLLOR 2010-2011
56 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2011-2012
136 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2012-2013
187 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2013-2014
246 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2014-2015
303 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2015-2016
323 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2016-2017
352 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2017-2018
366 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2018-2019
336 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2019-2020
334 Nxënës
VITI SHKOLLOR 2020-2021
360 Nxënës
STAF I KUALIFIKUAR DHE I MREKULLUESHEM
GJIMNAZI JO PUBLIK "ROGACIONISTËT

KRENARIA E SHKOLLËS

 
⦁Kristian Picaku ⦁Leonard Gjonaj ⦁Liljana Jakaj ⦁Kristela Çupi ⦁Kristjana Marku

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Xhuliana Gjini ⦁Maronela Lushi ⦁Denisa Bruka ⦁Sokol Djala ⦁Sonja Makaj ⦁Klaudjana Lleshaj

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Sidorela Sokoli ⦁Erola Koca ⦁Klejda Toma ⦁Vilfrida Deda ⦁Kristjana Fetaj

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Lorenco Syku ⦁Rozalinda Gjetja ⦁Paskualina Preka ⦁Albano Deda ⦁Eriselda Gjoci ⦁Xhuliana Nikolli

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Greta Tusha ⦁Fabjola Ndreca ⦁Laura Lleshaj ⦁Sebastjan Puka ⦁Renato Frani

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Sabina Djala ⦁Eleni Toma ⦁Elsa Sokoli ⦁Ester Cara ⦁Silvana Koca ⦁Erisa Brunga

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Soina Preka ⦁Tomas Spahiu ⦁Xhulio Ibraj ⦁Xhulia Ristani ⦁Rezarta Gjoni ⦁Redi Smaja

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Leonora Gjini ⦁Ledjana Gjoni ⦁Armando Malçi ⦁Donika Zefi ⦁Margarita Ndoka

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Geniserda Kola ⦁Enea Vata ⦁Stela Curraj ⦁Xhoana Veseli ⦁Geralda Cera ⦁Fibi Elezi

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Eriselda Gjini ⦁Albina Makaj ⦁Emiliano Cara ⦁Aleks Ndoci ⦁Antonio Prenga

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Edona Gjini ⦁Albana Pergjini ⦁Dorina Koca ⦁Grejsi Gjonaj ⦁Adea Dema

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Denada Pjetri ⦁Megi Dushaj ⦁Jonida Preçi ⦁Dionis Bilani ⦁Ardit Pllumbi

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Anisa Bici ⦁Gledjana Doda ⦁Angela Lekaj ⦁Simona Pjetraj ⦁Gerson Gjoni

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Enada Hodo ⦁Ester Tusha ⦁Dario Gjoka ⦁Sonja Ndokaj ⦁Redi Ceni ⦁Gabriela Mikaj

KRENARIA E SHKOLLËS

⦁Sueda Ndoci ⦁Bora Kapllaj ⦁Daniel Gila ⦁Adisa Dema ⦁Orsilda Malaj ⦁Gersi Kola

KRENARIA E SHKOLLËS

GJIMNAZI JO PUBLIK "ROGACIONISTËT

Arritje dhe vlerësime

 

Cmime të tjera

LËNDA

KIMI (2014)
  • Çmimi i tretë
  • Nivel Kombëtar
  • Albano Deda
  •  
Çmime

LËNDA

LETËRSI (2015)
  • Çmimi i parë
  • Nivel Kombëtar
  • Kasandra Hila
  •  
Çmime

SPORTE

VOLEJBOLL (2013-2017)
  • Çmimi i parë
  • Nivel Kombëtar
  • Ekipi i volejbollit (Femra/Meshkuj)
  •  
ARRITJE

SPORTE

VOLEJBOLL (2018)
  • Çmimi i dytë
  • Nivel Kombëtar
  • Ekipi i volejbollit (Meshkuj)
  •  
ARRITJE

SPORTE

FUTBOLL (2013/2015/2016/2018)
  • Çmimi i parë
  • Nivel Kombëtar/Qarku
  • Ekipi i futbollit (Meshkuj)
  •  
ARRITJE

SPORTE

FUTBOLL (2013-2017)
  • Çmimi i dytë
  • Nivel Qarku
  • Ekipi i futbollit (Meshkuj)
  •  
ARRITJE

SPORTE

BASKETBOLL (2014-2018)
  • Çmimi i parë
  • Nivel Kombëtar/Qarku
  • Ekipi basketbollit (Meshkuj)
  •  
ARRITJE

SPORTE

BASKETBOLL (2018)
  • Çmimi i dytë
  • Nivel Qarku
  • Ekipi basketbollit (Meshkuj)
  •  
ARRITJE
GJIMNAZI JO PUBLIK "ROGACIONISTËT

Çmime të tjera:
⦁ Certifikatë nderi “ Të mbrojmë pasurinë intelektuale, të edukojmë gjeneratën që po rritet”
⦁ Video më e mirë “ Ambasadorët e Paqes”, “ Ti je ndryshimi” si dhe shumë cmime të tjera në nivel qarku dhe kombëtar
Pikë e fortë e shkollës sonë është edhe Matura Shtetërore, rezultatet e larta dhe përqindja e lartë e nxënësve që vazhdojnë universitetin brenda apo jashtë vendit.